רוצים להפיק אירוע קטן? – אלה המנות שאסור לוותר עליהן

רוצים להפיק אירוע קטן? – אלה המנות שאסור לוותר עליהן

הפקת אירועים קטנים הפכה בשנים האחרונות לפופולארית יותר, זאת בשל הרצון לחגוג בחגיגה אינטימית, כל שמחה. בכך אפשר לחגוג בצורה כיפית את המאורע המשמח, ולעשות זאת עם החברים, עם המכרים הטובים ועם בני המשפחה הקרובים. 

כיום, רבים בוחרים להפיק אירוע חברה או אירוע עסקי קטן. כמו גם שלל אירועים משפחתיים כמו: בר או בת מצווה, ברית, הרמות כוסית, ואפילו חתונות! מלבד זאת, ישנם אנשים שמעוניינים לתכנן ארוחת ערב חגיגית ואיכותית באמצעות הזמנת שף פרטי עד הבית. בכך אפשר להנות מארוחה יוקרתית וטעימה. 

בחירת מנות לאירועים קטנים – כול מה שחשוב לדעת!

אם אתם מתכננים אירוע קטן ואינטימי בקרוב, חשוב שתדעו כי הזמנת קייטרינג בשרי לאירוע, אשר יהיה איכותי, מלא במרכיבים טריים ומוגש כהלכה – תהיה מעולה! כיום ישנם שפים אשר מגיעים מתחום הבשר ומכירים את כול מה שקשור לתחום. בכך הם מציעים קייטרינג בשרי מושלם! 

כדי לקיים משתה של ממש: חובבי הבשר מזמינים שפים אשר מכירים את התחום ואת חומרי הגלם, והם מומחים המגיעים מעולם של בשר, כמו גם מתמקצעים בתחום הכנת בשרים משובחים. לדוגמא: נתחי אנטרקוט טובים, נתחי אסאדו שהתבשלו זמן רב במעשנת, צלייה נכונה של חלקי בשר משובחים (כמו צלעות כבש או שקדי עגל), כולן מנות מעולות אותן ניתן להתאים, באמצעות חברות קייטרינג טובות, לתקציב הלקוח. 

מנות טובות עליהן אסור לוותר!

אם החלטתם "ללכת על תפריט בשרי בכול הכוח", ואתם מזמינים לאירוע שלכם אנשים שידועים כקרניבורים לכל דבר ודעה – חשוב שתכירו כמה מנות מומלצות שכדאי שיהיו באירוע שלכם: 

סטייק אנטרקוט בליווי פטריות – מנות סטייק משובחות מתאימות לכול סועד והן מלוות בדרך כלל בפטריות שמפיניון שהושרה במשרה, נצלו בקפידה ומספקות מגע נוסף של טעמים. 

צלעות טלה – צלעות טלה נצלות מספר דקות על להבה גבוה, והן מוגשות כאשר הן נימוחות ומלאות טעם. הצלעות מלוות בדרך כלל בפירה שורשים או בנתחי תפוחי אדמה מטוגנים. 

פילה מיניון – נתח משובח נימוח ורך שנצלה כמה דקות על האש, אך נשאר נימוח ורך מבפנים. את הפילה נהוג להגיש עם רוטב מתקתק בליווי כופתאות מיוחדות. 

כיצד בוחרים חברת קייטרינג טובה לבשרים?

כאשר אתם מנסים לבחור את הטובים ביותר בתחום צליית הבשרים: בחרו חברת קייטרינג בשרית אשר תגיע אליכם עם משענה וגריל ועם כל הציוד הדרוש לצליית בשר באופן הטוב ביותר. בחרו מומחים וגריל מנים שבמהלך הערב יעשנו ויצלו בשרים ויוציאו מול עיניהן של האורחים מגוון בשרים מהגריל או מהמעשנת, שיוגשו עסיסיים על גבי בוצ'רים או בלוקים. בחרו חברת קייטרינג שמגישה לצד הבשר מגוון ירקות צלויים וסלטים רעננים, בעוד שיש לבחור בקייטרינג אשר ישלב בר עם משקאות אלכוהוליים משובחים אשר 'מתכתבים' בצורה נכונה עם המנות. בכך תוכלו לחגוג כול אירוע קטן ולספק סעודת מלכים מלאת טעמים טובים, שתייה משובחת ואווירה נכונה.