איך להכין קינוחים מושלמים על בסיס קפה?

איך להכין קינוחים מושלמים על בסיס קפה?

הכנת קינוחים מושלמים מתחילה בבחירת הפרודוקטים הטובים ביותר, וכאשר הקפה נמצא ממש לידינו זה יהיה פשע לא לנצל אותו לאפייה, מרנג וזיגוג. אז איך מכינים קינוחים מושלמים על בסיס קפה? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו כמה טיפים שישדרגו את היכולות שלכם במטבח.

הכניסו את הקפה לארגז הכלים שלכם 

ראשית כל צריך לשנות את ההסתכלות על קפה משתייה אשר מלווה מגוון של מנות ומאכלים לחומר גלם אשר עומד בפני עצמו ועוזר לכם ליצור מגוון של קינוחים. שימו לב לסוגי הקפה השונים העומדים לרשותכם, לרמות הקלייה אשר משפיעות על הטעם ולאפשרות שלכם להתבסס על קפה כאשר אתם רוצים ליצור קינוחים עם טוויסט של טעמים רחב יותר. המעבר מהתבססות על קקאו לדוגמא להתבססות על קפה, מהווה את ההתחלה של כך.

השתמשו בקפה כחומר מאזן בין מתוק ומלוח

עוד דרך נהדרת להכין קינוחים מושלמים על בסיס קפה היא שימוש בקפה כחומר מאזן בין המתוק למלוח. בעוגות ומאפים רבים אנו נדרשים לדייק בכמויות המתוק ולאזן אותו עם מגוון של פרודוקטים בעלי טעם דומיננטי כגון מלח – אולם מעכשיו אפשר להשתמש בקפה במקום. הבונוס: הטעם המעט מר ישבור את המתוק ויאפשר לקינוח להישאר יותר זמן בפה ולרגש את כל בלוטות הטעם בכל ביס וביס. נכון שכבר בא לכם להתחיל להכין?

נצלו את היכולת של הקפה להיות במצבי צבירה שונים

בכדי להכין קינוחים מושלמים על בסיס קפה, לא מספיק לנצל את הטעם הנפלא והייחודי של הקפה – חשוב לדעת לשחק עם מצבי הצבירה השונים שלו. לעיתים הקינוח שלכם יתבסס על הקפה בצורתו הנוזלית בעזרת צ'ייסר של אספרסו אשר ישדרג הטעם של המוס או הבלילה של העוגה ואילו בפעמים אחרות תרצו להוסיף אותו בצורתו הגבישית והגולמית יותר. נסו לרסק ולטחון את הקפה לראות איזה מנות אחרונות הוא יכול לשדרג לכם בעזרת החלפה של אחד מחומרי הגלם האחרים.

ולא לשכוח: בחרו קפה איכותי לקינוחים מנצחים

בכדי ליצור קינוחים מושלמים על בסיס קפה, חשוב לבחור בקפה ברמה גבוהה. על ידי קניית פולי קפה איכותיים, תוכלו לדעת שאתם נהנים מחומר הגלם הטוב ביותר ולהתאים אותו באופן אישי לצרכים שלכם. אם ברמת הקלייה או בסגנון הטחינה, בסופו של דבר מדובר בחומר גלם ששווה להשקיע בו. לכן, אל תתפשרו על פחות מפולים איכותיים אשר יבטיחו לכם טעם אחיד בכל הכנה ויאפשרו לכם למדוד את הכמויות ולשחזר טעמים מנצחים בצורה קלה יותר.

לסיכום, קפה הוא מזמן לא תוספת לקינוח אלא חלק מהמנה האחרונה והתוספת הכי מעניין במטבח שלכם. ניתן להכין מגוון של קינוחים נפלאים על בסיס קפה בעזרת בחירה קפה ברמה גבוהה ושילובו באופן חכם בקינוח, תוך ניצול מקסימלי של טעמו הייחודי.

לטיפים נוספים, מוזמנים לבדוק את עמוד הבית שלנו!