מנות מומלצות לשבת חתן

מנות מומלצות לשבת חתן

השבת שלאחר הנישואין מכונה שבת חתן. זו השבת בה חוגגים כל בני המשפחה יחד עם הזוג הצעיר שנישא ומברכים אחר כל סעודה את שבע הברכות. מדובר בשבת מיוחדת וחגיגית אליה מזמינים בדרך כלל את המשפחה המורחבת של החתן והכלה.

ארוחות השבת שהולמות את האירוע

ברור ששבת מיוחדת שכזו מחייבת אתכם בהגשת מנות מיוחדות שיהלמו את אופי האירוע. אז נכון שיש את התפריט המסורתי של האוכל לשבת ואנחנו בדרך כלל נצמדים אליהם אך גם בתוך התפריט הזה יש תמיד מה לעשות כדי לשדרג, להוסיף, לשפר ולעשות מיוחד יותר ומושקע יותר.

שבת כזו לא קורית כל שבוע ועבור הזוג הצעיר זוהי שבת חד פעמים בחיים שלהם. על כן יש לתת את הדעת על בחירה נכונה וחכמה של המנות שאכן ישתלבו היטב בתפריט השבתי, יערבו לחיכם של כל האורחים ועדיין יהיו ייחודיים ויוצאי דופן מה שיותיר זיכרונות בלתי נשכחים בלב כולם (ובפה כולם…)

המנות המומלצות ביותר

סעודות שבת מכילות בדרך כלל דגים, סלטים, מרק עוף שבתי וכמובן בשר עם תוספות. מקומו של הקינוח חשוב אף הוא כאשר כל חלק בארוחת השבת אמור לקבל את תשומת הלב המוקפדת כדי שהכול אכן יהיה מוצלח טעים ומושלם.

אז על הבסיס הזה יהיה עליכם לבנות את התפריט המומלץ והטוב ביותר.

השאלה היא איך בוחרים אוכל שווה?

כאן חשוב לערוך מחקר קטן ולבדוק בקרב אנשים שערכו בתקופה האחרונה שבת חתן ולשמוע מהם מה הצליח, מה עבד, מה אנשים אהבו ומה פחות הלהיב את הסועדים. מובן שיש להתייחס לכל הפרמטרים המרכיבים את האירוע שלכם שהוא תמיד יהיה ייחודי ושונה מאירועים אחרים. כי לכל אירוע יש את הרכב האורחים שלו, את האופי שלהם, העדה ממנה הם באים וכן הלאה. גם השינויים במזג האוויר משפיעים מאוד על הטעמים ועל הציפיות מה שמחייב חשיבה והתייחסות לכל דבר כדי ליצור אכן את התפריט הכי מדויק בהתאם.

מבשלים לבד או מזמינים קייטרינג?

האמת האי שהשאלה הזו כבר כמעט ואינה עולה. אם בעבר עוד היו אנשים ואפילו הרבה שהכינו בכוחות עצמם את כל הסעודות לשבת חתן, הרי שהיום כבר כולם מבינים שהרבה יותר קל ולעיתים גם יותר טעים להזמין שירותי קייטרינג. זה אולי יוצא יקר יותר מאשר הכנה עצמאית בבית של כל האוכל אבל ברור ששווה לשלם את המחיר על ההקלה הרבה ועל החיסכון בזמן, בכוח ובמשאבים אחרים שכרוכים בהכנת כל הסעודות לשבת חתן.

כשאתם פונים אל קייטרינג איכותי וטוב כמו meatnow אתם מקבלים תפריט מתאים בדיוק על פי רצונכם ובהתחשב בסגנון האירוע וסגנון הסועדים. כך אתם נהנים משבת טעימה וחגיגית במיוחד בלי לעבוד קשה!

מזל טוב!