למה כדאי לשים בר מים חינם בבית קפה

למה כדאי לשים בר מים חינם בבית קפה

בעידן ברי המים, קיימים יתרונות רבים להצבת בר מים בבתי קפה ובמסעדות. זהו פתרון מצוין, חסכוני ובריא לאספקת מי שתייה נקיים ללקוחות ולעובדים ומתאים לכל מי שאינו מעוניין להזמין מי שתייה בתשלום. ברי מים המספקים מים קרים, חמים ולעיתים גם סודה, הם מוצר שקיים בהרבה מהבתים בישראל. אז למה שלא יהיו גם בבית קפה? על היתרונות של בר מים חינם בבתי קפה אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם. 

מים זה בריא

מי ברז כבודם במקומם מונח. אחרי הכל מדובר במים איכותיים אשר רמתם נשמרת לאורך זמן. משרד הבריאות והרשויות המקומיות דואגות לאיכות המים אבל בין השיבר של העירייה לברז הפרטי יכולות לצוץ כמה וכמה בעיות. 

חול עלול לחדור לצינור וכך גם מינרלים מיותרים, מתכות שונות המגיעות מצנרת מיושנת, חיידקים וצרות נוספות. לכן הרבה מעדיפים את המים שלהם מסוננים. בר מים מסנן ומחטא את המים וכך מקטין את הסיכון להימצאותם של מזהמים.

בר מים בבית קפה מציע למבקרים מים נקיים ומעניק בכך שירות ונתינה הנובעים מהמחשבה על האנשים הנמצאים בו, על בריאותם ועל רווחתם, תוך הפחתת הסיכון לבעיות. 

טעם ואיכות המים

אין זה סוד שטעם המים מהברזים הוא לא תמיד מהטובים ביותר. בערים מסוימות בארץ למשל מתלוננים על טעם כלור במים. בהרבה מקרים לקוח מזמין קנקן מים ומחזיר אותם בשל טעמם. טענה כזו עלולה לפגוע בחוויה הכללית של הביקור בבית הקפה. 

אחד הפתרונות הוא הוספת לימון או נענע לקנקן המים אבל זה דורש ניקוי של הקנקנים משאריות הפרי או העלים ויוצר גם הוצאה מיותרת. למים בבר המים אין טעם נילווה, הוא מסנן את החומרים והמינרלים שנותנים למים טעם רע  והופך אותם למים טעימים ביותר לשתיה.

שרות יעיל ומהיר

בר מים מנגיש לא רק מים טעימים במהירות, אלא גם קרים. מים בקנקנן נמזגים מהברז ואינם קרים ויש להוסיף להם קרח. באמצעות בר מים אפשר להימנע מהוצאה מיותרת על קניית קרח ועל אחסון בקבוקים רבים במקרר. 

נכתב באדיבות אתר כמה זה השוואת מחירים