שולחן שוק מלא במטעמים לאורחים שלכם

שולחן שוק מלא במטעמים לאורחים שלכם

שולחנות השוק הם כבר מזמן לא דבר חדש. אנחנו פוגשים אותם באירועים רבים ונהנים מהם בהזדמנויות רבות ושונות.

שולחנות שוק לאירועים הן טרנד שהגיע מהעולם הגדול והתקבל בזרועות פתוחות אצלינו הישראלים. כי התרבות הזו של השפע, הצבעוניות, הטעמים והעיצובים האסתטיים מתאימים מאוד לאופי הישראלי שהתלהב בהחלט מהרעיון. ואכן, אנחנו מוצאים את שולחנות השוק הללו בהרבה מאוד אירועים מסוגים שונים.

מה מיוחד כל כך בשולחנות השוק שהם הצליחו להדליק אותנו עד כדי כך?

שולחנות שוק עם הגשה יעילה

אנחנו גדלנו על אירועים אשר בהם ישבנו חנוטים מול הצלחת כאשר מלצרים הגישו לנו את המנות שלנו ברוב הדר ורשמיות. אז זה לא שהדבר הז אינו קיים. יש עדיין בהחלט אירועים המתנהלים בצורה הזו. אך כאשר מדובר באירועים פחות וקפדים ופחות אלגנטיים, ההגשה נעשית בצורה יותר ספורטיבית.

שולחן שוק זוהי אחת הצורות הפופולאריות מאוד בשנים האחרונות.

שולחנות השוק נמצאו יעילים מאוד לאירועים כאשר אלו מציעים לאורחים שפע של מאכלים במגוון גדול של צבעים, טעמים, ניחוחות והכול בהגשה מעוצבת ומוקפדת.

ברגע שאתם מציבים שולחן כזה באירוע אתם למעשה לא צריכים יותר לעשות דבר. אתם מגישים את כל האוכל בבת אחת על שולחן אירוח גדול וכל אורח יכול למצוא את המנה הרצויה לו מתוך המגוון. מדובר כאן בצורת הגשה מאוד יעילה היות וכך אין כל צורך בשירות האורחים, בשירותי מלצור ובכל מה שהופך אירוע לאירוח מורכב.

מה מגישים בשולחן שוק?

כשאתם צריכים לקבל החלטה מה תגישו בשולחן השוק, חשוב שתתחשבו באופי האירוע ואופי הקהל שאמור להשתתף בו. 

אם מדובר באירוע ילדים ברור שיהיה עליכם להגיש אוכל המתאים לילדים. אם זהו אירוע של מבוגרים, תצטרכו להחליט על הקו שתרצו בו. זה יוכל להיות שולחן שוק בשרי וזה גם יכול להיות שולחן שוק חלבי. אתם כמובן יכולים ללכת על שולחן צמחוני וכזה שיתבסס בעיקר על פירות, ירקות, קטניות וכן הלאה.

אפשר כמובן לבחור נישה מסוימת שמו למשל המבורגר ולהכין שולחן שוק על הקו הזה שלך המבורגר שזה יכלול לחמניות עגולות ותפוחות, קציצות המבורגר עסיסיות וכמובן סלטים אופייניים וכל מה שישעה את החגיגה. על אותו קו אפשר ללכת על שולחן שניצל שעשוי גם כן להפוך לחגיגה של שניצלים פריכים ועסיסיים.

הסוד הוא בעריכה נאה, בעיצוב המוקפד, בצבעוניות ובהקפדה על הסדר על השולחן. כאשר יש את כל האלמנטים הללו, השולחן הופך להיות מושך מאוד.

מחפשים שירות כזה של שולחנות שוק לאירועים? רוצים גם אתם אירוע מרשים ומיוחד שכזה?

פנו לאתר של שולחנות שוק לאירועים וגם האירוע שלכם יהפוך לבלתי נשכח. האורחים לא יגמרו לדבר על האירוע המלהיב והטעים וגם אתם תיהנו מהגשה הכי קלה עבורכם שגם לא תעלה לכם יותר מידי.

שולחנות שוק לאירועים