איך לבחור חברת קייטרינג מומלצת

איך לבחור חברת קייטרינג מומלצת

מתכננים לשכור שירותי קייטרינג מקצועיים לאירוע הבא שלכם? בין אם אתם מתכננים חתונה, מפגש ארגוני או מסיבת יום הולדת – חברת קייטרינג המתאימה לצרכים שלכם, תוכל לעשות את ההבדל בין הצלחה מרהיבה או חלילה אכזבה.

אז איך לבחור חברת קייטרינג מומלצת? כדי לעזור לכם, הנה 5 היבטים שיכולים להבטיח שבחרתם בחברת קייטרינג מעולה המתאימה לאירוע שלכם.

זמינות

קודם כל, יש לוודא שהקייטרינג המומלץ אכן זמין למועד האירוע שלכם. אחרי הכול, בתחום הקייטרינג ותכנון האירועים, ההזמנות מבוצעות, לעתים קרובות, חודשים מראש. לכן, כשאתם מתכננים להזמין קייטרינג מקצועי, עליכם לשריין את תאריך האירוע אצל חברת הקייטרינג בירושלים מוקדם ככול האפשר, ולמנוע אכזבה. יחד עם זאת, ביטולים מתרחשים, כך שאף פעם לא מזיק לברר אם החברה פנויה במועד הרצוי לכם, גם אם זה ברגע האחרון.

סגנון השירות

הבחירה בחברת הקייטרינג צריכה להתחשב במספר האורחים ובסגנון האירוע שלכם. למשל:

  • האם אתם עורכים אירוע רשמי עם ארוחת ערב מוגשת לשולחן, ברביקיו קליל בחצר הבית או מפגש ארגוני סביב ארוחת בוקר?
  • כמה אנשי צוות יידרשו כדי לשרת את האירוע שלכם?

כאשר אתם מזמינים שירותים מחברת קייטרינג גדולה, היא תוכל להציע לכם מגוון רחב של תפריטים וסוגי שירות, בהתאמה לגודל, לסגנון ולמועד האירוע שלכם. מטבע הדברים, לא כך הדבר כשמדובר בחברת קייטרינג קטנה. 

בין אם אתם מחפשים מזנון טעים בהגשה עצמית או מלצרים הנושאים מגשי מתאבנים ועוברים בין האורחים, קייטרינג מקצועי ומנוסה, יוכל לספק תפריט ושירות שיתאימו לאירוע שלכם.

מקום האירוע

יש לא מעט לוגיסטיקה המעורבת בכול מה שקשור לקייטרינג לאירועים, לכן מומלץ לעבור על כל הפרטים האלה עם נציג החברה כבר בפגישה הראשונה. קחו בחשבון שהגודל, המיקום והנגישות למקום האירוע – עשויים לקבוע את סוג השירות והתפריט האפשריים לאירוע שלכם.

לדוגמה, אם אתם מתכננים אירוע במקום שמציע שירותי מטבח מלאים, ניתן להכין את כל הארוחה במקום עצמו. אבל, אם האירוע אמור להתקיים בחוץ, במיקום מרוחק, תצטרכו לבחור בקייטרינג מנוסה בשירותים מחוץ לאתר, ומצויד בכל הנדרש כדי להציע לאורחים שלכם שירות בסטייל.

תפריטים

קביעת התפריט שיוגש באירוע שלכם צריכה להיעשות במשותף עם הקייטרינג. אל תתעלמו מההצעות של אנשי המקצוע, והיו פתוחים להצעות התפריט שלדעת המומחים מתאים לאירוע שלכם. 

בדקו את המידה שבה יוכל הקייטרינג להיענות להגבלות תזונתיות ולאלרגיות מזון של האורחים שלכם, וודאו שיש ביניכם הבנה ברורה לגבי התאריך האחרון שבו תוכלו לערוך שינויים כלשהם בתפריט. בדקו גם את השירותים שמציע הקייטרינג באשר לאספקת משקאות והגשתם.

תקציב

כבר בפגישה הראשונה עם ספק הקייטרינג, עליכם לתאם ציפיות באשר לתקציב האירוע שלכם. העלויות עלולות להצטבר במהירות רבה, במיוחד כשמדובר באירוע בקנה מידה גדול. לכן, מומלץ לדון מראש על הכספים וליצור את תקציב הקייטרינג מבעוד מועד. כך תוכלו לשלוט בהוצאות ולהימנע מהפתעות לא נעימות. 

מאמר זה נכתב על ידי הולי בייגל https://www.holybagel-j.co.il/