דוכני מזון לאירועים של חברה שאוהבים בשרים

דוכני מזון לאירועים של חברה שאוהבים בשרים

ארגון אירוע הוא ללא ספק כאב ראש לא קטן. יש הרבה דברים לדאוג להם: החל ממקום האירוע, דרך מוסיקה, אטרקציות וכמובן כל מה שקשור באוכל. הזמנת אוכל לאירוע יכולה להיות דבר פשוט או מסובך – לבחירתכם. מצד אחד אי אפשר לרצות את כל האורחים כיוון שתמיד יהיו אלה שיאהבו בשר ואחרים יתחברו יותר למאכלים חלביים, יש את הצמחוניים ויש את הטבעוניים. בשורה התחתונה צריך ללכת לפי הרוב – ואם תרצו כמובן תוכלו לשלב גם מנות צמחוניות למי ששומר כמובן. הרוב קובע כי דוכני מזון לאירועים יהיו לרוב דוכני עם אוכל בשרי. יש מגוון רחב של דוכני מזון אפשריים ואלה לרוב יהיו עדיפים על הזמנת קייטרינג מוכן.

דוכני מזון או קייטרינג לאירוע?

דוכני מזון לאירועים יהיו עדיפים לרוב על הזמנת קייטרינג לאירוע כפי שאמרנו בפסקה הקודמת. הסיבה לכך היא בעיקר בשל העובדה שמדובר באטרקציה + אוכל בשירות אחד. כאשר אתם מזמינים קייטרינג אתם מקבלים כמות מסוימת של מנות, צריכים לבצע את החלוקה והסידור של האוכל בעצמכם או באמצעות הצוות של האולם. דוכני מזון מושכרים עם עובדים המפעילים אותם המספקים גם אטרקציה ייחודית לקהל האורחים שלכם וגם מגוון רחב של מאכלים עם קונספט לכל דוכן.

אילו דוכני מזון בשרי תוכלו לשלב באירוע שלכם?

  • דוכן המבורגרים – לחמניות עגולות עם המבורגר, ירקות ורטבים.
  • דוכן צ'יפס – כתוספת לדוכני הבשר האחרים והשלמת התפריט.
  • דוכן שווארמה – עמדה או שתיים של שווארמה מסתובבת על העמוד כאשר השומן נוטף ממנה וחיתוך טרי וחם במקום לאורחים שלכם.
  • ג'בטה רוסטביץ' – הנקניק האהוב בג'בטה סטייל אמריקה עם ירקות ורטבים. מוגש בדרגת מדיום ריר.
  • צ'יקן ווינגס – כנפיים מטובלות אותן צולים במקום עם רוטב צ'ילי חריף או מתוק וטעים במיוחד.
  • דוכן טורטיות – מי לא אוהב טורטיות? פיתות דקות וגדולות שבהן יש בשר וירקות עם רטבים, מגולגלים לידי טורטייה עשירה וטעימה במגוון אפשרויות.
  • דוכן מוקפץ – מוקפץ אסייתי מושלם עם כל הירקות האהובים, רוטב צ'ילי, סויה, טריאקי להספקת מנה בריאה, מזינה וטעימה במיוחד.
  • דוכן על האש – דוכן מזון מיוחד לאירוע עם מגוון רחב של בשרים על האש הנצלים במקום. מחולקים לאורחים על פי בחירה.

לסיכום; כאשר אתם מארגנים את האירוע הבא שלכם כדאי יהיה לחשוב להזמין דוכני מזון לאירועים במקום קייטרינג רגיל. תארו לכם דוכן המבורגרים או דוכן טורטיה, לצד דוכן של מוקפץ ודוכן צ'יפס ותוספות שיספק לאורחים שלכם חוויה מרגשת ובלתי נשכחת של אוכל טעים, אהוב במידת צלייה מושלמת וטיפול בבשר כמו שרק קרניבורים בישראל יודעים לדאוג לו. חומרי גלם טריים, בשר טרי וכל מה שאתם צריכים כדי לסגור את הפינה הקשורה באוכל באירוע שלכם. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים והזמנת השירות.