פוד טראק לאירועים מיוחדים

פוד טראק לאירועים מיוחדים

כולם יסכימו פה אחד כי הדבר החשוב ביותר באירועים זה האוכל. אוכל טוב גורם לנו להרגיש טוב, הופך כל דבר ליפה יותר, לנעים יותר, לשמח יותר ובכלל הכול טוב יותר. אירועים פרטיים או עסקיים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, אנחנו לאורך השנה מוזמנים לחתונות, בר מצוות, השקות בעבודה, לכנסים ועוד. פוד טראק לאירועים זו דרך מופלאה להעשיר את חווית האוכל באירוע שלכם. 

היום יותר מתמיד ישנה הרגשה כי בעלי שמחות צריכים להרשים את האורחים שלהם. הם מזמינים אמן אורח, זמר מפורסם שישיר מחרוזת של כמה שירים, הם מזמינים אנשי חושים, שוזרות פרחים בקבלת הפנים ועוד כל מיני גימיקים אחרים שבסופו של ערב הם שם כדי ליצור את אפקט הרושם לאורחים שלהם. עם פוד טראק אינכם צריכים להשקיע בעוד אמן שיבוא ויגדיל לכם את ההוצאות, דוכן אוכל יגיעו עם המשאיות המעוצבות שעושות את הרושם עם העיצוב שלהן ועם הגשת המזון מכל הלב. 

מה זה פוד טראק?

זוכרים כשהיינו ילדים כמה היינו מתרגשים מ'אוטו הגלידה' שהיה נכנס לרחוב עם המוזיקה שהייתה בוקעת ממנו ויכולנו לזהות אותו מתקרב עוד מרחוק, היינו מתרגשים כל כך ורצים לכיוונו. על אותו רעיון הוקמו הפוד טראק, משאיות מזון בעלות מטבח נייד המאפשרות להגיש מאכלים שונים ומגוונים מהמשאיות ממש כמו מוכר הגלידה ב'אוטו גלידה' בילדותינו. 

כשפוד טראק מוזמנים לאירועים בין אם פרטיים ובין אם עסקיים האורחים מופתעים ומתרשמים מתכנון מוקפד ומיוחד באירוע. הגשת המנות מהמשאיות המעוצבות מחזיר כל אחד מהאורחים שלכם לילדות, מעניק לו חוויה מפתיעה ומרגשת ולכל ה נוסיף את האוכל הטרי והטעים שמוגש לאורחים מכל הלב, זו חוויה שהאורחים שלכם לא ישכחו הרבה מאוד זמן גם אחרי האירוע. 

רגע, ממש אוטו נכנס לאירוע? 

כן, פוד טראק יחנו את רכבם באירוע שלכם, הם יהיו חלק מהעיצוב המוקפד ועם שמירה על אסתטיקה גבוה ביותר. בזכות האפשרות להניע את הרכבים ולהביאם לכל מקום שתרצו, תוכלו ליהנות משירותי מזון באירועים בטבע ואירועים מיוחדים שלא כל חברת קייטרינג יכולה לספק שירותים. פוד טראק יכולים להגיע לכל מקום שיש לו גישה לרכב. 

אילו מנות ניתן להזמין?

ישנו מגוון רחב של מנות שיתאימו לאירוע שלכם, ממנות עיקריות ועד קינוחים ושתיה אלכוהולית. פוד טראק מעוצבים בהתאם לסגנון המזון שאתם רוצים להגיש וניתן למצוא משאיות בעיצובים שונים אם אתם רוצים להתאים את המשאיות לעיצוב וסגנון האירוע שלכם.