איך לבחור דוכני אוכל לאירועים

איך לבחור דוכני אוכל לאירועים

באירועים מוצלחים ישנם מרכיבים חשובים. אחד מהם, הוא האוכל באירוע. קהל האורחים, יזכור איזה סוג אוכל היה באירוע, והאם האוכל היה טעים. באירועים רבים, מעדיפים מארגני האירוע להציב דוכני אוכל. קהל האורחים- אוהב להסתובב בין דוכני המזון. למעשה, דוכני השף הופכים לאטרקציה בפני עצמה. קהל האורחים חובב הבישול- אוהב להסתכל כיצד השף מכין את הארוחה.

האם אתם בוחרים בקייטרינג של הגשה, או בר חופשי?

תכנון דוכני המזון, נעשה בהתאמה לסוג הקייטרינג שבחרתם. אם בחרתם בקייטרינג המגיש את האוכל לשולחנות- עליכם להזמין מספר מצומצם של דוכנים. ישנם שירותי קייטרינג המאפשרים להזמין שירות הגשה לשולחנות, ודוכני מזון מפנקים. כאשר אתם בוחרים בשירות בר קייטרינג, יהיה דוכן מזון לכל פריט אוכל הדורש בישול וחימום. לפעמים, יהיו באירוע אחד 3 מחזורים של דוכני מזון: בבר הפתיחה, במנה העיקרית, ובקינוח.

מהם דוכני המזון הנפוצים ביותר באירועים?

דוכני המזון שתבחרו, תלויים בסוג האירוע. אילו דוכני אוכל לאירועים, נפוצים ביותר? באירוע לילדים כמו בר מצווה, מתאים מאוד להזמין דוכני מזון של קבבים וצ'יפסים. בני הנוער נהנים מכך שמטגנים להם את הקבבים במקום. לעומת זאת, מקובל מאוד להזמין לבת מצווה דוכני מזון של פנקייק, פסטות מוקרמות, ומרקים חלביים. בדוכני יום יום הולדת, יהיו כמובן דוכנים להכנת ים-בם-בם, ופופקורן. בחתונות, דוכני המזון יציעו מנה עיקרית, ומנות לבר הפתיחה.

תכנון סוג דוכני המזון לפי כמות הדוכנים.

עליכם להחליט כמה דוכנים תזמינו לאירוע. באופן כללי, כאשר אתם מזמינים דוכני מזון בנוסף לשירות הקייטרינג, כדאי להזמין דוכן אחד על כל 15 משתתפים. במקביל- מומלץ לשמור על גיוון במזון המוצע בדוכנים. לכן, חשבו על סוגי מזון שונים שהייתם רוצים לראות באירוע. מתוכם, בחרו את הסוגים החשובים לכם ביותר, לפי כמות הדוכנים. למעשה, עליכם לדאוג שיהיה דוכן אחד מכל סוג מזון. למשל: במסיבת בת מצווה חלבית שיש בה 60 משתתפים, שימו דוכן ופל בלגי, דוכן פנקייק, דוכן פיצות במאפה ביתי ודוכן פסטות מוקרמות.