מה חשוב לבדוק ולוודא טרם בחירה בנותן שירותי קייטרינג לאירוע?

מה חשוב לבדוק ולוודא טרם בחירה בנותן שירותי קייטרינג לאירוע?

האוכל באירועים הוא אחד המוטיבים הבולטים והמכריעים בהצלחת האירוע, מה שמביא לתחרות ולריבוי חברות קייטרינג בשוק. בבחירה של חברת קייטרינג לאירועים יש לתת את הדעת על מספר דגשים חשובים שיבטיחו הסעדה איכותית ואירוע בלתי נשכח:

מיקום גאוגרפי – בתחום הקייטרינג לאירועים ישנה חשיבות למיקום הגאוגרפי של העסק, שכן מדובר בהכנה מראש של מזון ושינוע למקום האירוע. מומלץ לחור בעסק בקרבה גאוגרפית סבירה למקום האירוע, על מנת להבטיח הגעה של מזון חם וטרי ולהימנע מתקלות ותאונות. בעסק מקומי גם יהיה קל יותר לספק מענה לחוסרים או לבקשות מיוחדות.

תפריט – בבחירה של קייטרינג לאירוע מומלץ לחשוב מראש על קונספט ולהתאים את התפריט לאירוע ולאורחים. בעיון מוקדם בתפריט חברת הקייטרינג ניתן להתרשם ממבחר המנות ומן הסגנון. מומלץ לבחור בית קייטרינג המציע תפריט בקונספט ייעודי ולא כאלה המתפזרים ומציעים כל מנה שתבקשו, שכן תפריט שאינו ממוקד יוכל להעיד על חוסר בהתמחות ופגיעה באיכות. כדאי להגדיר מראש אם ברצונכם תפריט חלבי או בשרי, אוכל ביתי, ברביקיו, תפריט אוריינטלי, מטבח איטלקי ושלל אפשרויות נוספות.

חלק בלתי נפרד מן התפריט הוא הקינוח: חשוב לבחור בחברת קייטרינג אשר נותנת דגש על נושא הקינוחים ומספקת שפע קינוחים איכותיים בתצורת הגשה מרשימה.

כשרות – מרבית עסקי הקייטרינג כוללים כשרות בסיסית של רבנות מקומית. באירועים כוללים ללא צרכים מיוחדים מדובר בכשרות מספקת בהחלט. במידה והדרישה היא לכשרות מחמירה יותר חשוב לשאול ולוודא על מנת להזמין חברה בעלת תעודת כשרות מתאימה. ייתכנו מקרים בהם רק חלק קטן מו האורחים כפוף לתנאי כשרות מחמירים יותר וכדאי במקרה כזה לברר האם ניתן להזמין כמות מוגדרת של מנות תחת כשרות מיוחדת כנדרש.

צורת הגשה – קיימות מספר תצורות הגשה של אוכל באירועים, החל ממלצרים רצים ומזנון פתוח, דוכני מזון בהכנה במקום או הגשה לשולחנות. חשוב להתאים את אופי ההגשה לאופי האירוע ולבחור בחברת קייטרינג מקצועית המיומנת ועריכה לכל תצורות ההגשה. ניתן גם לשלב בין אפשרויות ההגשה: מזנון פתיחה לצד ארוחה עיקרית המוגשת לשולחן ואפשרויות נוספות.

אלכוהול – הגשת אלכוהול מהווה חלק בלתי נפרד מן האירוע, לא כל חברת קייטרינג תספק גם בר אלכוהול, חשוב לברר מראש ובמידה ומתחם האירוע לא מעמיד לרשות האורחים בר אלכוהול פתוח לבחור בחברת קייטרינג המספקת לצד הארוחה גם הגשת משקאות אלכוהוליים על פי תיאום מראש.

המלצות – כמו בכל תחום צרכנות ושירות גם בנושא הקייטרינג מומלץ להתבסס על חוות דעת של לקוחות ממליצים. יש לבחון בקפידה את ההמלצות, לקבל חוות דעת מאורחים שסעדו באירועים בהם הוגש הקייטרינג האמור, וגם מלקוחות חוגגים שהזמינו את השירות ויוכלו להעיד על טיב השירות, ההוגנות, המחירים והעמידה בהתחייבויות.