אולם אירועים בשרון – לחשוב על הדברים הנכונים, לחשוב על קייטרינג

אולם אירועים בשרון – לחשוב על הדברים הנכונים, לחשוב על קייטרינג

כשאנחנו עומדים לערוך אירוע, פרטי או עסקי, יש לא מעט דברים שאנחנו צריכים לחשוב עליהם, לתכנן, יש לא מעט ספקים שאנחנו צריכים לבחור בשביל שיספקו לנו שירות באירוע, יש לא מעט פרטים שאנחנו צריכים לעבור עליהם שוב ושוב. אך מעט מאוד מהדברים שנצטרך לעשות, הם חשובים כמו בחירת חברת קייטרינג. 

באופן טבעי, הדבר הראשון שאנחנו נעשה זה נבחן היכן אנחנו רוצים לערוך את האירוע. אנחנו נבחן מקומות שונים, גן אירועים או אולם אירועים בשרון, מרכז הארץ, ירושלים או כל מקום אחר. אחרי שנחליט על המקום יהיה לנו הרבה יותר קל לגשת ולהתעסק עם שאר הדברים, שכן אז אנחנו גם נדע באיזה תאריך האירוע יתקיים, מה עומד לרשותנו, מה הדברים שאנחנו צריכים לדאוג להם בעצמנו. 

אחד הדברים שישפיעו על תהליך הבחירה של אולם או גן אירועים, הוא סוג הקייטרינג שהמקום מפעיל, ואם הוא לא מפעיל חברה מטעמו, אזי שאנחנו נידרש לבחור בעצמנו חברה שתספק לנו שירות. כמו שציינו קודם לכן, מעבר לכל הדברים האחרים שעלינו לבחון ולהחליט לגביהם, הרי שזו ההחלטה המשמעותית ביותר שנצטרך לקבל. 

מדוע בחירה של חברת קייטרינג זה דבר מרכזי בארגון אירועים

לא משנה באיזה אירוע מדובר, מרבית האורחים מביעים את דעתם על טיב האירוע לפי סוג ואיכות הקייטרינג שמוגש בו. האירוע יכול להיות מאוד מרגש, מאוד מעניין, ייחודי, אך אם התפריט יהיה לא מגוון, מקורי, והמנות לא יהיו טעימות, אזי סביר להניח שמרבית האורחים יתאכזבו מהאירוע. 

צריך לזכור, האורחים משקיעים מזמנם ומשקיעים מכספם על האירוע שלנו. לכן, אנחנו נרצה שהם ייהנו בו, לא רק דרך המוזיקה שנשמיע או דרך האווירה במקום, אלא בראש ובראשונה, דרך המנות שנגיש להם במהלך הארוחה. 

טיפים לבחירת קייטרינג איכותי 

ראשית, אנחנו צריכים לחשוב מה יכול לספק את מרבית האורחים, מה הם יצפו וירצו לקבל באירוע שלנו. על כן, אנחנו נבחר תפריט כשר מן הסתם, וכן אנחנו נבחר תפריט בשרי שמציע מגוון רחב של סוגי בשר איכותיים,  לצד מנות נוספות, פתיחה, ראשונות, סלטים, קינוחים ועוד. 

צריך להדגיש, אף על פי שאנחנו בוחרים להזמין קייטרינג בשרי, הרי שהתפריט יכלול גם מנות שיכולות להתאים למי שאיננו אוכל בשר. 

שנית, עלינו לוודא שמדובר בחברה מנוסה, שמתמחה באירועים בסדרי גודל כמו שלנו ובתנאים שאנחנו מציבים בפניה. בין אם זה מבחינת סגנון בישול, כמות אורחים, כמות מלצרים שהיא יכולה לספק לנו ועוד. 

שלישית, עלינו לבחור חברה שתוכל לספק לנו צורת הגשה מתאימה לקונספט של האירוע. בין אם זה אומר הגשה באמצעות מלצרים או הגשה באמצעות מזנון. כך אנחנו נצטרך לשנות דבר והאירוע יזרום בצורה נכונה, על פי התוכניות שלנו.