שף ליום הולדת – לילדים וגם ולמבוגרים

שף ליום הולדת – לילדים וגם ולמבוגרים

כשהיינו ילדים בדורות הקודמים לא היו יותר מדי אופציות לימי הולדת, לפחות כך זה היה נראה. בימי הולדת היינו מזמינים ליצן, מנפח בלונים או אולי קוסם במקרה הטוב, וזה כמובן בהנחה שאנחנו מזמינים בכלל מפעיל. אבל היום הדרישות גבוהות הרבה יותר. ילדים מצפים לימי הולדת מפוצצים שיעשו רושם טוב למשך הרבה זמן על התלמידים האחרים ועל הוריהם, ולכן הזמנת שף ליום הולדת היא אופציה שנמצאת על השולחן. 

היום יש שפים רבים שמבצעים ימי הולדת לילדים וגם למבוגרים. היתרון הגדול ביותר בהזמנת שף ליום הולדת היא שלא צריך להזמין ולהכין את האוכל מראש, יש מישהו שדואג לכם שהכל יהיה כבר מוכן ויהיה טעים במיוחד. השף שיגיע לכל מקום שאליו תחפצו, יכין אוכל על פי תפריט שיסוכם מראש. אצל ילדים בדרך כלל מדובר בתפריט חלבי עם פסטות, פיצות, עוגות וקינוחים רבים, אצל מבוגרים בדרך כלל בוחרים בתפריט בשרי או יווני בהתאם לאווירה ולאנשים שמוזמנים. אל דאגה, אתם לא צריכים להתחיל להרכיב תפריט ולדאוג איזה אוכל יהיה, השף כבר ידאג להכין תפריט מושלם על פי מה שביקשתם – שזה כולל כשרות, טבעונות או כל בקשות מיוחדות שאמרתם מראש. בדרך כלל מזמינים שפים פרטיים כאלו לימי הולדת ומסיבות, אך באופן לא מפתיע, כשאנשים מגלים עד כמה זה יכול להיות כיף ומשדרג כל אירוע, אנשים מתחילים להזמין שפים פרטיים גם לאירועים קטנים יותר כמו ארוחות משפחתיות ואפילו ארוחה זוגית לאור נרות עם בת / בן הזוג לרגל מאירוע מיוחד כמו הצעת נישואין או יום כזה או אחר שדורש תשומת לב מיוחדת לבן או בת הזוג.

גם ילדים? כן! גם ילדים! 

שף לילדים נשמע קצת מוזר, הרי עד לפני כמה שנים לא היה מוכר הנושא הזה ואז 'מאסטר שף ילדים' נכנס לחיינו. פתאום גילינו שילדים יכולים לבשל ואוהבים גם אוכל שהוא לא האוכל הכי בסיסי בעולם, מסתבר שזה לא פשוט כל כך. שף לילדים משלב את הדברים שילדים אוהבים – שזה אוכל ופעילות יצירה. לימי הולדת לילדים השף יגיע עם כל הרכיבים בכמות שתספיק לכל החברים שבאים שזה בדרך יום הולדת עם כל הכיתה שבאה ליהנות עם ילד יום ההולדת ואפילו קצת יותר אם מוסיפים בני דודים ומשפחה בכלל, הילדים יתאספו סביב השולחנות שיוכנו מראש ויתחילו להכין על פי הוראות השף את האוכל המבוקש. השף יביא איתו כלים רבים שיספיקו לכולם, כובעי שף וכמובן תנור נייד שרק הוא יוכל להשתמש בו על מנת לשמור על הבטיחות, אך האוכל יהיה כולו שלהם. כמובן שבסוף המסיבה הילדים יזכו לאכול מהאוכל שהם הכינו וכך הם ייהנו כפליים מהאוכל ביום ההולדת. אין ספק שזו תהיה חוויה בלתי נשכחת עבור ילדים רבים במסיבת יום ההולדת הזו.